خدمات پس از فروش در جلب اعتماد و ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان اهمیت بسیار بالایی دارد؛ از این روی شرکت گرما الکتریک در راستای سیاست محوری خود یعنی مشتری مداری، آمادگی پاسخگویی و ارائه خدمت در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته را داراست.
کارشناسان ما، طیف گسترده ای از خدمات مهندسی، تعمیر و نگهداری، بهینه سازی و ارتقاء تجهیزات را به مشتریان ارائه می دهند. اهم این پشتیبانی ها عبارت اند از:
مشاوره فنی
در بخش مشاوره، مهندسان ما با انتقال تجربیات خود در زمینه های مختلفِ پس از فروش، از مشاوره جهت راه اندازی دستگاه تا شیوه های نگهداری و سرویس های دوره ای، اقدام به رفع نیاز مشتریان می نمایند.
تأمین قطعات یدکی
تهیه قطعات یدکی همواره از اصلی ترین مشکلات تولیدکنندگان و کارخانه داران بوده است.گرما الکتریک ضامنِ اصالت و کیفیت محصولات بوده و توانایی ساخت و واردات انواع قطعات یدکی از چین و یا اروپا، متناسب با دستگاه های گوناگون را داراست.
جایگزینی و تعمیر قطعات مصرفی
امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی، مکانیزم ساخت دستگاه ها نیز دچار تغییرات اساسی شده است؛ به گونه ای که با به پایان رسیدن عمر برخی از قطعات، دیگر نیازی به تعویض کل دستگاه نیست. بنابراین با جایگزینی قطعات جدید، فعالیت خطوط از سر گرفته می شود. تجهیزاتی مانند دای، رولر، شفت اکسترودر و ... به راحتی قابل تعویض بوده و نوسازی آن ها، امکان از سر گیری فعالیت های تولیدی را فراهم می آورد. متخصصین ما با شناسایی مدل های مختلف، امکان ساخت، واردات و تعویض این قطعات را برای شما مهیا می سازند.